SKRIVET: 2010-10-19, kl 10:42:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ovanligt?

Sitter i skolan och vi ska snart dra oss mot maten.

Men liksom började tänka på att det va sjukt länge sen jag träffade min släkt! Aså det va liksom senast i augusti typ? 
Kanske ska ta och åka till farmor och till kusinerna ngn dag?
Ne... Sjukt pinsamt att komma själv till mina kusiner? Men farmor hittar jag till men nt till kusinerna? Har typ alldrigt åkt ditt med buss osv... <3
Men om ni ser det här så SAKNAR jag er sjukt mkt!<33333
( har bild brist fortfarande! men ni kan få bilder på mina kusiner!)


Då fick ni två bilder på mina fina kusiner!<3
Har inga bilder på farmor och farfar och faster och alla andra på pappas sida!


Puss//Alexandra



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: