SKRIVET: 2010-10-19, kl 20:16:03 | PUBLICERAT I: Alexandra

EGYPTEN<3


Juste! Jag ska till Egypten i februari! Eller det är typ 99% säkert att vi ska dit! Och om vi ska dit åker vi med min gudmors familj och min egna såklart!  Snacka om att jag längtar aså! Jag ska bli så jävla brun! Gud va kul det ska bli! Jag ska sola bada och shoppa och massa fler saker!
Aså shit va kul det ska bli! Ja och som ni ser längtar jag mest till badet, shoppingen och solen! Min gud lilla syster som är 4år längtar mest till bamse klubben! Hon va så sjukt söt när hon sa det!
Gud vad jag ska fota mkt aså! Våra hotell rum är så sjukt fina! Det är ju fy f*n lyx att få ha såna rum!
AHHHHHH!!!!!! Jag längtar galet mkt aså! Det kanske ni ser?!<3
Åhhhh nej! Jag måste flyga?! Nej jag är livrädd för flyg plan! Ne det ska f*n inte få förstöra det hära nue!<3



Hotell rummet ( mitt och syrans)! <3


Sitt platserna vid poolen!<3

Puss och massa kärlek till er alla!// Alexandra



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: