SKRIVET: 2010-11-13, kl 22:35:38 | PUBLICERAT I: Alexandra

Saknaden är otrolig!


Jag kan skratta med dig, jag kan gråta med dig, jag kan prata om allt med dig. Jag kan vara mig själv med dig och det e viktigast. Och att vara utna dig i en timma räker för att jag ska börja sakna dig. Sakna att prata med dig, sakna att lyssna på dig, sakna att skratta med dig, sakna att gråta med dig. Och att du just nu e i göteborg gör mig galen! Just nu när jag måste prata med dig. Och ha någon att skratta, gråta och prata med! Kom hem nu Lydis Steen!<3
Jag saknar dig så otroligt mycket nu!
Jag saknar alla våra minen under dom här veckorna jag har "känt" dig som min bästavän!
Längtar så sjukt mycket till måndag då jag får träffa dig igen!<3
Jag älskar dig så otroligt mycket att ingen kan fatta!
Och just nu är saknaden otrolig b-vän!<3
Puss//Alexandra



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: