SKRIVET: 2010-10-10, kl 20:23:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

I fredags

Så nu har jag tid att skriva om i fredags <3

Först slutade jag kl.11 sen drog jag hem duschade och fixade mig.
Sen drog jag ut och träffade Mathilda vi typ gick runt i hammarbysjöstad, sen drog jag
hem och plattade håret en gång till innan vi tog bilen till Tungelsta.<3
När vi kom fram typ skakade mina ben så mkt att jag trodde att jag typ nt skulle kunna gå.
Sen gick vi in till dom dom visade runt i deras fina hus och sen typ åt vi mat.
Sen gick alla barnen ut och gick med deras hund valp, det va skit kallt men kul<3
Sen typ lärde deras älsta sån mig att sticka och han e sjukt duktig på att rita aså! Shit, att man
kan rita så bra ! <3
Sen typ kollade vi på idol och Erik den älsta somnade så jag gick och la mig i en soffa och somnade jag
med.
Sen åkte vi hem...

Har bilder men lägger upp dom någon gång i veckan!

Puss//Alexandra<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: