SKRIVET: 2010-10-06, kl 21:35:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

inga ord kan förklara...

Du är så fin, så vacker.
Du har fåt mig att skratta, du har fåt mig att gråta.
Du har fåt mig att vilja fortsätta, att inte ge upp.
Du har fåt mig att se allt från den bra sidan.
Du har alltid lyssnat på mig.

Vi har så många bra minen. Vi har gråtigt och skrattat
tillsammans.
Det känns så bra att veta att du bryr dig, att du finns där vid min sida genom allt.
Jag kommer hålla din and förevigt! Jag släpper aldrig taget, jag lovar!
För utan dig skulle jag inte vara något, utan dig skulle livet inte vara värt att leva.
Du är den finaste man kan ha. Om du gav upp skulle jag ge upp.
Jag skulle seriöst inte klara mig utan dig.

Och det går inte berätta hur mkt jag älskar dig! Hur mkt jag behöver dig.
Hur mkt jag än skriver kmr du inte fatta hur fin du är och hur mkt jag behöver dig.
Inga ord kan förklara men jag har gjort mitt bästa.
Så Mathilda Begstrand jag hoppass du förstår nu! Jag behöver dig verkligen jag klarar mig
nt utan dig. JAG ÄLSKAR DIG!

Puss//Alexandra



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: