SKRIVET: 2010-10-13, kl 10:28:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ljus brunt hår!

Heej!
Sitter i skolan och har tråkgit vi ska typ skriva en historia om någon tjej som heter Mathilda. Orkar nt så gör det typ i morgon.

I går va jag ju och färgade håret, det blev ljus brunt med blonda slingor så det ser typ solblekt ut.
Färgade hemma hos mammas kompis det va jätte kul, Lydia va ju med så jag pratade med Lydia och frisörens sån. Haha, han läste typ en dass bok för Lydia!
Jag skrattade typ hela kvällen<3 Men vi kom till dom typ 19.30 och va klara 23.00. Mamma pallade nt åkla tunelbanan så vi åkte taxi. Det kostade bara 125kr för mig mamma, syran och Lydia! Shit jag ska börja åka tacxi överallt det va ju skit billigt!<3

I kväll ska jag på middag med några sen ska jag och finaste Tillda kolla på bio, vet nt riktigt vilken men...<3
Ska lägga upp bilder så fort jag kan har fortfarande nt hittat USB sladden!

Puss//Alexandra



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: