SKRIVET: 2010-10-01, kl 18:59:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Shopat<3

Kom hem för typ en halv timma sen har precis ätit thai mat<3
Är sjukt trött, men tror jag drar till Molly snart<3
Sen i morgon blir det landet med Ronja och hennes familj.
Längtar värkligen nt! Elr jo efter att träffa Ronja men inte efter landet<3

Men ja i dag så va jag ju i nacka med Ebba,  Emelie och Lydia.
Köpte en jätte fin tröja från Gina Tricot i da o typ en choklad ansikts mask!
Har skrattat så jävla mkt så att jag typ har träningsvärk i magen.
Nu ska jag byta kläder och fixa mig lite och dra mig mot Molly<3


<3


Fin fint!


Söta Lydia<3


Lunchen

Puss// Alexandra<3


luddisen

så fina bilder det var på mig (not)



pusss //luddisen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: