SKRIVET: 2010-10-22, kl 10:23:41 | PUBLICERAT I: Alexandra

Snö & ingen bloggning!

Sitter i skolan nu har Tema, vi ska typ skicka över massa arbeten till våran lärares USB mine och ha ngn redovisning typ?<3

Juste det snöar ute som ni kanske ser! När jag skulle gå till skolan i morse så tog jag ett paraply ( lite anorlunda kanske men aa) och så råkade jag typ bruta av en av dom här stål pinnarna så det gick nt att använda....
Möte upp Lydia sen och vi gick och satte oss i ngt trapp hus och väntade på att Ebba skulle kma med tvärbanna.
I skolan har vi haft konsert/dans uppvisning! Alla var så sjukt duktiga! Jag vill också kunna sjunga jue!<3
Men som Kajsa säger "alla kan sjunga men alla kan inte sjunga bra"<3!

I dag så följer jag med finaste Victoria till hennes land på Gräddö! Vi kommer ha det bäst aså! Har saknat henne så enormy mkt aså! Men åker runt två och kmr hem på söndag! Så kmr nog inte sitta och blogga i helgen!<3
 
Men skriver när jag kmr hem på söndag!<3
Puss och Kärlek// Alexandra!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: